IBIZA DREAM

Good morning and happy Thursday before anything I have to confess that I have been a long thinking what to publish in the post today, this days are very important for me. At the end after several failed sessions I decided to show you my trip to Ibiza a few days ago because the photos are very beautiful and I don’t want them to be forgotten.

To disconnect we decided to rent a house for a week in San Antonio because it was away from everything but near the most visited coves. Traveling on the Barcelona-Ibiza boat was also a good idea, we departed at 10 pm, had dinner and went to a super comfortable cabin to spend the night. About 6 in the morning we were already arrive to the port of Ibiza and the best thing of all was having my car with me.
After downloading everything, buying food and changing clothes we decided to go to Talamanca beach where we took these photos and spent the day resting and enjoying the sun.

Thank you very much for your visits.

__________

Buenos días y feliz jueves antes de nada tengo que confesaros que he estado mucho tiempo pensado que publicar en el post hoy, están siendo días muy importantes para mi. Al final después de varias sesiones fallidas, me he decidido por enseñaros mi viaje a Ibiza de hace unos días porque las fotos son muy bonitas y no quería que se quedaran en el olvido.

Para desconectar decidimos alquilar una casita una semana en San Antonio porque estaba alejado de todo pero cerca de las calas que mas visitamos. Viajar en el barco Barcelona-Ibiza también fue un acierto, salimos sobre las 10 de las noche cenamos y nos fuimos a un camarote super cómodo a pasar la noche. Sobre las 6 de la mañana estábamos ya en el puerto de Ibiza y lo mejor de todo fue tener mi coche con migo.
Después de descargar todo, comprar comida y cambiarnos de ropa decidimos ir a la playa de Talamanca donde sacamos estas fotos y pasamos el día descansando y disfrutando del sol.

Muchas gracias por vuestras visitas.